Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Minggu 12 Instagram

Assalamualaikum. Hari ini merupakan minggu ke-12 dan bermakna tinggal lagi dua minggu sahaja untuk bergelar pelajar UPM. 

Tugasan untuk minggu ke-12 ini adalah memuat naik dua gambar di akaun instagram iaitu mengenai emoji dan swafoto bersama prof. Gambar pertama ialah mengenai emoji. Aku memilih gambar budak yang mak aku mengasuh iaitu, Mohd Akif Firdaus dengan reaskinya sama seperti emoji yang terkejut sambil mulut ternganga. 

Emoji

Like dan komen dari prof.


Gambar swafoto bersama prof ini aku ambil pada hari khamis iaitu, 5 Desember 2019. Aku lari kejar bas sampai berpeluh semata-mata nak dapatkan gambar ini. Akhirnya, ada juga gambar aku dengan prof. Fuhh lega!

Swafoto bersama prof

Like dan komen dari prof.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Ketika dan kalimat Salam minggu terakhir. Salam minggu ke-14. Bukan sekadar minggu akhir, malah ini merupakan semester terakhir di UPM...