Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Minggu 11 Instagram

Assalamualaikum.

Tugasan untuk dimuat naik di akaun instagram minggu ini adalah bertemakan ibu dan keberkatan. Gambar pertama, pelajar perlu memuat naik gambar ibu masing-masing dengan menulis dialog antara ibu dan anak. Jadi aku meletakkan gambar mak aku dengan dialog berkenaan dengan makanan. Makanan dan aku berpisah tiada ya.


Ibu


Keberkatan

Gambar kedua pula ialah aku meletakkan chat daripada whatsapp antara aku dan mak aku. Aku menceritakan, segala perkara yang terjadi atau perkara yang aku akan lakukan, aku akan beritahu mak aku. Mungkin ini salah satu cara aku mohon keberkatan daripada mak abah aku sebelum aku buat sesuatu perkara.

Like dan komen dari prof.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Ketika dan kalimat Salam minggu terakhir. Salam minggu ke-14. Bukan sekadar minggu akhir, malah ini merupakan semester terakhir di UPM...