Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Minggu 10 Instagram

Hai warga blog. Apa khabar kalian?

Seperti biasa, hampir setiap mingg pasti ada tugasan yang perlu dimuat naik ke dalam instagram masing-masing. Tema gambar untuk minggu ini ialah "kelegaan" dan "kegembiraan". Jadi untuk kelegaan, aku memilih gambar katil, bantal, selimut dan penutup mata. Ia menggambarkan satu kelegaan bila dapat tidur setelah letih membuat kerja.



Manakala bagi gambar kegembiraan, aku memuat naik gambar aku sambil memegang makanan kegemaran aku iaitu, maggi pedas giler. Dapat beli maggi pun aku dah gembira. Mudahkan?



Oh ya! terima kasih prof sudi like dan komen gambar saya.


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Ketika dan kalimat Salam minggu terakhir. Salam minggu ke-14. Bukan sekadar minggu akhir, malah ini merupakan semester terakhir di UPM...