Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tugasan di instagram pada minggu kesembilan ini adalah bertemakan Ketenangan dan Keredhaan. Pada gambar pertama iaitu ketenangan, aku memilih gambar keluarga aku. Aku pasti keluargalah ketenangan abadi kita bukan? Lihat muka ibu ayah sahaja sudah tenang bukan? Jadi itulah ketenangan buat aku.


Tak lupa juga prof sudi like gambar niii. oh yeayyy!


Manakala gambar kedua pula adalah keredhaan. Bagi gambar ini, aku memilih lokasinya di Bukit Ekspo. Gambar ini diambil semasa aku pergi ke pesta konvo UPM untuk merakam video multimedia. Gambar ini aku betul-betul redha berjalan tengah panas di Bukit Ekspo.


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Ketika dan kalimat Salam minggu terakhir. Salam minggu ke-14. Bukan sekadar minggu akhir, malah ini merupakan semester terakhir di UPM...