Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: Minggu 6 Instagram

Hai Assalamualaikum.

Gambar pertama di instagram adalah gambar kucing aku. Kucing aku betina dan diberi nama Ji. Sejak kecil, aku memang minat kucing. Dari dulu juga, aku bela kucing dan Ji ini antara kucing paling lama aku bela. Selain aku, Ji juga sudah jadi anak bongsu dalam rumah. Pencinta kucing sahaja faham seronoknya bila boleh bermain dan bermanja dengan kucing. Nampak lucu tapi tidak. 

Tak sabar nak balik, nak main dengan Ji.


Gambar kedua di instagram adalah gambar aku dan makanan. Aku yakin semua orang suka makan bukan? Bezanya ada orang suka makan pedas, manis, tawar, masin dan sebagainya. Ikut cita rasa tekak masing-masing. Tapi, selalunya cita rasa aku dengan kakak aku hampir sama. Suka benda yang sama. Kalau bab makan, memang aku dan kakak paling laju. Kadang-kadang aku belanja dia dan kadang-kadang dia belanja aku. Tapi paling kerap, dialah yang belanja hihi.


Kakak yang baik selalu belanja adik dia makan. Betul tak? 😆



No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Ketika dan kalimat Salam minggu terakhir. Salam minggu ke-14. Bukan sekadar minggu akhir, malah ini merupakan semester terakhir di UPM...